reklama

Utop Ma

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Začal som písať keď som mal štrnásť rokov. Malý zošit, malé frázy, malé básničky niečo z pesničiek, niečo z mojej hlavy. Pocity, ktoré som nikdy neprepísal do počítača. Toto je jeden z mojcih najstarších, kompletne dokončených textov čo mám veľmi dlho uložených. Vzniklo to na strednej škole, v prvom alebo druhom ročníku. Nebol som dobrý žiak, nevedel som pochopiť autoritu učiteľa a hlavne to ako nám na strednej vykali. Mal som predpoklady byť dobrým, no mne sa nechcelo. To sa odrážalo aj na mojich známkach. Dodnes mávam sny o tom ako sa blíži koniec školského roka a ja stále nemám opravené známky .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám pocit, že keď som začal písať tento text bola matika a ja som dostal ďaľšiu päťku.

Každopádne bol som presvedčený, že náš život má mať zmysel a už len tento jediný fakt nám má dávať radosť a iskru do oka. Nepáčilo sa mi aký sú ľudia smutný, ako sa neusmievajú, ako sa netešia z malých vecí. Mal som pocit ako by mrhali svojím časom a životom. Videl som ich hádzať smätie s kamenným výrazom na zem . Všetky tie pocity sa premenili na toto .

Vrátme sa o pár rokov v čase, sedím v jednej z poslednej lavíc na strednej škole je veľká prestávka a ja píšem Utop Ma . 

……..————,,,,,,,,,,,,————…………..,,,,,,,,,,,………..——

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Strať sa v dave nevšimnú si nás

Tvár sa ako dav a nevytŕčaj

Utop sa v rade nečakaj už nič

Veď sa to mení samo a ide stále tam

Ráno vstaň a neusmej sa aj keby bolo vonku pekne

Veď máš toho v hlave veľa

A to teda nie je dôvod na úsmev

Veď ani oni sa nesmiali tak prečo ty ?

Utop sa ostaň doma a zapni tv

Ona ti dá všetko čo len chceš viac ako ten svet 

Nechaj sa unášať prúdom a nečakaj už ozaj nič

Unášaj sa ničím smútok nájdi v dyme

Špak hoď na zem obal od cíg a to pivo tiež

Veď kôš je ďaleko, otvoriť dlaň a pustiť to môžeš hneď

Po otázke prečo je len jediná odpoveď

Každý to robí tak kto nie ten je blázon !

Utop ma s tebou prosím, ťahaj ma ďalej pod vodu k nim

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Topiť sa k nim všetci spolu

Budem tam s tebou ver ostanem nie neboj sa 

Nenájdem už dôvod na úsmev

Nemeň nič a všetko nechaj po starom

Bez zmien sa utopíme skôr

Budeme tam na dne spolu

Všetci spolu nevinne utopený a rozhodne neusmiaty

Rodičom povedz, že neprídeš tak skoro

A odflákni si deň hlavne nerozmýšľaj

Nerozmýšľaj či stál za to lebo nestál, usmeješ sa pri cige

A pri ďalšej zhodnoť že je to márne stratené

Utop sa a zhyň! Stiahni tam všetkých

Nesmejte sa a odfláknite si deň

Opi sa a krič ! na všetkých

Nech to vedia.. a neusmej sa

……..————,,,,,,,,,,,,————…………..,,,,,,,,,,,………..——

Martin Brenvasser

Martin Brenvasser

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále som mal pocit , že moje texty majú zmysel. No ak ich nechám v tieni môjho počítaču , nedozviem sa to . Idem s nimi von . Je to zmes pocitov, pohľadou, útržkov z diáru, prúdu vedomia, básničky ktoré sa nerýmujú, poprípade rýmujú, . Píšem aj ustálenejšie koncepty príbehov, ale tie som ešte neukončil a sú v štádiu písania. Pri písaní človeku chýba spätná väzba a tak cieľom môjho blogu je dostať odozvu či v tom pokračovať a dávať to do digitálneho priestora, alebo si to naďalej písať len v tieni svetla mojej izby . Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu