reklama

Pocity sú neoblomné

Ľudia to môžu zachrániť presne tak isto to ako to celé môžu pokaziť ,  pred skokom z okna sa nadýchnem z hlboká a zistím ,  že ten vietor bol vždy trochu studený a sám ten vietor stiahne má dolú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ráno na ceste , keď prší voňavý dážd, a ty máš v batohu všetko

každú tu blbosť len dáždnik nie 
závan nových jarných dní , keď dievčatá sú v sukniach .

 Jazero začína naberať teplotu , v škole to vyzerá fajn a známky mám dobré 

doma to je v poriadku , mamina mi stále vari , no ja aj tak pri tom pive preklínam ten svet .

 Ide to samé z telky , zúfalstvo hrôza násilie sa mi vpýva do žíl cez ovládač , a pustiť sa nedá .

Nové pocity a myšlienky priplávajú priamo po rieke k nám
do dlaní každý jeden odraz slnka chytať .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Keď slnko nesvieti a prší tak neskloniť hlavu

aspoň chytať ten dážď jazykom ,

usmievať sa a kričať, že to prší šťastie. 
Veď čo iné by z neba mohlo padať, usmejem sa .

Vedieť zatvoriť oči a odísť z tohto blink blink sveta plného čísiel, farieb 

svet plný krikov o veciach čo nestoja za reč .

 Práve preto sa toľko kecá lebo to nič nestojí 
ono tí ľudia čo prekecajú hodiny netušia ,

že dobrá energia pomocou hlúposťi z úst odchádza. 

 Vedieť že do teba prúdi vzduch a cítiť že vo vnútri je viac ako večera z pred hodiny to je umenie fakt. 

Myslel som že dni sa môžu len tak stratiť .
A je to tak, že ti preplávajú medzi prstami

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pocit tu nie je náhodu 

 

Martin Brenvasser

Martin Brenvasser

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále som mal pocit , že moje texty majú zmysel. No ak ich nechám v tieni môjho počítaču , nedozviem sa to . Idem s nimi von . Je to zmes pocitov, pohľadou, útržkov z diáru, prúdu vedomia, básničky ktoré sa nerýmujú, poprípade rýmujú, . Píšem aj ustálenejšie koncepty príbehov, ale tie som ešte neukončil a sú v štádiu písania. Pri písaní človeku chýba spätná väzba a tak cieľom môjho blogu je dostať odozvu či v tom pokračovať a dávať to do digitálneho priestora, alebo si to naďalej písať len v tieni svetla mojej izby . Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu